czwartek, 24 września 2015

Wielki wakacyjny bookhaul!

Wakacje niestety już się kończą, a data w kalendarzu pierwszego września włącza w nas czerwone światełko. Właśnie minął czas zabaw, odpoczynku, relaksu. Ustępuje ciężkiej pracy, nauce, zimniejszej pogodzie, obowiązkom. Na razie jestem bardzo pozytywnie nastawiona na zbliżający się rok szkolny, ale wiem, że potem ponownie będę potrzebowała przerwy i że w ten ostatni rok w gimnazjum będę musiała się wyjątkowo przyłożyć do pewnych spraw.
Wakacje 2015 zaliczam do niezwykle udanych! Z pięknymi krajobrazami Karpaty, malownicza Barcelona, Sudety... Wspaniali ludzie i niezapomniane chwile. Aż wreszcie parę naprawdę dobrych pozycji i mnóstwo zakupionych, świetnie się zapowiadających tytułów. A co to za książki?

 

Czerwone jak krew - Możecie spodziewać się niedługo recenzji. Taki kryminał dla młodzieży :)
Pretty Little Liars. Zepsute -  Nie wiem dlaczego, ale u cioci w biblioteczce znalazła się ta pozycja i z chęcią mi ją oddała. A akurat skończyłam tę serię na czwartej części, więc niedługo zabiorę się za następną.
Bal umarłych dziewczyn oraz Pocałunek śmierci - Także prezenty od cioci. Choć nie czytałam jeszcze tej serii, to zamierzam wypożyczyć sobie pierwszy tom, a następnie zabrać się za drugi... 
Prawie jak gwiazda rocka - O moim zachwycie nad tą pozycją już mogliście przeczytać wiele, ale jeszcze raz powtórzę - wspaniała, optymistyczna, lecz wywołująca i łzy u czytelnika! 
Bóg zawsze znajdzie ci pracę - Także przeczytana. Dla osób szukających pracy, niezadowolonych z niej, ale też osób młodych, uczących się. Jednym słowem: dla wszystkich. Poradnik, który może zmienić Twoje patrzenie na szarą codzienność. 
15 dni bez głowy - Również już przeczytałam. Szczerze powiedziawszy, sama nie wiem jeszcze, co o tej książce sądzę, hmmm...
Starter - Już właściwie skończyłam lekturę tejże powieści i zdradzę tylko tyle, że była rzeczywiście dobra. Ciekawy, skomplikowany i niebezpieczny świat przyszłości. Połączenie Intruza i Igrzysk śmierci. Coś, co powinno zadowolić miłośników science-fiction.
Wybacz mi, Leonardzie i Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Do tych pozycji mam ogromne oczekiwania. Mam nadzieję, że będą one równie świetne jak Prawie jak gwiazda rocka Matthew Quick' a.
Powiedz wilkom, że jesteś w domu - Przeczytałam, a Wy niedługo przeczytacie moją recenzję! :) 
Piąta fala - Bardzo chciałam przeczytać pierwszy tom tej serii, a Znakowa promocja była do tego dobrym powodem!
Skazani - Wygrana w konkursie. Wprost nie mogę doczekać się jej lektury!
Taei, nieznane lądy - Również wygrana. Nie wiem, co mnie czeka podczas lektury, choć opis brzmi całkiem ciekawie!


Powyżej możecie zobaczyć, jak te wszystkie nowości prezentują się razem. Niezłe stosisko! Muszę przyznać, że w te wakacje przeszłam samą siebie i pobiłam swój rekord. Razem uzbierało się 14 tytułów, przy czym jeszcze czekam na paczuszkę z jeszcze jedną zwycięską pozycją!
OGŁOSZENIE PARAFIALNE: Jak zauważyliście, dość dawno pojawił się na blogu ostatni post. Już pisałam to na fanpage bloga, ale zrobię to jeszcze raz tutaj. Ostatni miesiąc spędziłam w szpitalu, dlatego nie miałam możliwości napisania czegokolwiek. Na szczęście teraz już jestem w domu i powoli przywracam życie Shelf of Books! :) 


A co Wy ostatnio zakupiliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)