wtorek, 18 sierpnia 2015

Smerfowy tag książkowy




Smerf śpioch - Wybierz książkę, podczas której czytania prawie zasnęłaś
Czytałam tę powieść jeszcze w podstawówce, ale z pewnością zapadła w pamięć jako ta najnudniejsza lektura szkolna... Mówię tu oczywiście o Pustyni i w puszczy. Nigdy nie polubiłam za bardzo też innych pozycji tego autora. Natomiast przy tamtej - nudy, nudy!
 


Smerf Laluś - Wybierz postać, która dba o swój wygląd
Pierwszą postacią, która przyszła mi tu na myśl Sara - przyjaciółka Emmy z serii Rebecci Donovan Oddechy. Dziewczyna miała szafę pełną pięknych ciuchów i w dodatku zawsze pożyczała Emmie kreacje na jakieś wyjścia. Potrafiła dobrze dobrać akcesoria, uczesać się, umalować się. Zupełnie jak Laluś!

 

Smerf Zgrywus - Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia
Tutaj nie potrafiłam wymyślić nikogo innego niż Freda i George' a! Nigdy nie przepuszczą okazji do zrobienia jakiegoś żartu, zawsze coś śmiesznego powiedzą, czy wymyślą... Jednak muszę się przyznać, że serii o Harrym Potterze nie czytałam, a te dwie postacie znam tylko z ekranizacji.
 



Smerf Ważniak - Wybierz postać, która kocha książki
Na pewno Hazel oraz Gus uwielbiali czytać - pomijając fakt, że była to w kółko ta sama książka! Za mola książkowego mogłabym także uznać oczywiście Hermionę z HP oraz Gabriela - bohatera epizodycznego w Złej krwi.


 

Smerf Harmoniusz - Wybierz postać, która lubi śpiewać lub robi to dobrze
Jest to jeden z Willów Grayson' ów (ten od musicalu) z powieści autorstwa Johna Green' a oraz Davida Levithan' a. 


 




Smerfetka - Wybierz ulubioną postać żeńską
Dlaczego każecie mi wybierać tylko jedną postać?! Mam wiele ulubionych postaci żeńskich. Jest nią tak naprawdę każda, która mnie niczym nie denerwowała, hahah. Każda była inna i na swój sposób lubię wszystkie.


Jakim byłabyś Smerfem, jakie byłoby Twoje imię i osobowość?
Hmmm....Mimo, że odpowiedzi na wszystkie pytania z tego tagu sprawiły mi  trudność, bo musiałam sobie przypomnieć treść z każdej przeczytanej przeze mnie książki, to właśnie wymyślenie, jakim Smerfem miałabym być zajęło mi najwięcej czasu. Wydaje mi się, że byłabym Smerfem Artystyczną Duszą, bo uwielbiam wszystko, co związane z plastyką i oczywiście książkami. Byłabym więc niebieskim stworzonkiem, które kocha malować, rysować, pisać i czytać!




Smerfy...! Kto ich nie kocha? Jedna z moich ulubionych bajek dzieciństwa! Pamiętam jeszcze, jak ja z rodzeństwem siedzieliśmy na podłodze, rodzice na kanapie i całą piątką oglądaliśmy je.
Tak więc dzisiaj postanowiłam zaprezentować Wam trochę inną wersję tych niebieskich stworzonek. Moim zadaniem było dopasowanie do nazw Smerfów i poleceń, odpowiednie postacie, czy też książki. Muszę przyznać, że ten tag był dla mnie wyjątkowo trudny, ale jakże świetnie było powspominać i przypomnieć sobie czasy dzieciństwa!
Nominuję:
- faaantasyworld.blogspot.com
- czytanie-i-ogladanie.blogspot.com
- oxu-czytanie.blogspot.com
- kreatywna-alternatywa.blogspot.com
- lowczyni-ksiazek.blogspot.com
- mojeksiazki-ola.blogspot.com
- fluff-my-life-my-amazing-story.blogspot.com



A jakim Smerfem Ty byś był/-ła?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)