poniedziałek, 6 października 2014

Wrzesień | Październik

Przez parę dni byłam odcięta od internetu, a w dodatku przez poprzedni i ten tydzień uczestniczę w specjalnych zajęciach. Teraz jednak leżę w łóżku i kaszlę, jestem chora i wreszcie znalazłam parę godzin dla siebie. Ostatnio właśnie tego mi brakowało.
Mimo braku czasu, przeczytałam całkiem sporo pozycji. Starałam się czytać wszędzie – w szkole, w autobusie i czekając na niego, wyciskałam każde 10 minut, aby móc przeżyć chwile z książką. W wyniku tego mam już za sobą parę interesujących pozycji…
Przeczytane pozycje:
- "Kamienie na szaniec" Aleksander Kamiński
- "Dom Tajemnic"  Chris Columbus, Ned Vizzini
- "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" N. H. Kleinbaum
- "Jutro" John Marsden
Najlepsza przeczytana pozycja: "Kamienie na szaniec" - zdecydowanie!
Najgorsza przeczytana pozycja: "Dom Tajemnic"
Łączna liczba przeczytanych stron: 1170
Liczba obserwatorów: 134


W październiku również nie będzie łatwo – znowu te zajęcia, szkoła i pewne obowiązki związane z harcerstwem… Wybrałam więc tylko cztery pozycje, abym je przeczytała i później może i inne książki, wykraczające poza stosik. W tym miesiącu znajdują się w nim tytuły:
 - "Dziewięć żyć Chloe King" Liz Braswell
- "Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafón
- "Kwiaty na poddaszu" Virginia C. Andrews
- "Druga szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk
Mam nadzieję, że uda mi się powołać zamiarom i że wcale nie będzie najgorzej. Teraz zagotowuję wodę na kisiel i się kuruję, leżąc, pisząc i czytając.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)