piątek, 7 listopada 2014

Październik | Listopad

Ojeju... Długi weekend! Od poniedziałku utrzymywałam się u życia właśnie dzięki tej myśli. Całe szczęście wytrwałam, choć po fizyce na godzinę 8:00, dwóch biologiach pod rząd i całogodzinnemu odpytywaniu z geografii, ledwo. W każdym bądź razie jest listopad! Wreszcie, bo w październiku nie miałam zbytnio wolnego czasu. Zresztą, widać to w wynikach, z których niezbyt jestem zadowolona.
A poza tym podsumowanie musiało trochę poczekać, żeby pokazać Wam zawartość paczuszki, która parę dni temu do mnie przyszła.

☁ Przeczytane pozycje:
- "Druga Szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk
- "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła" Liz Braswell
- "Kwiaty na poddaszu" Virginia C. Andrews
☁ Najlepsza przeczytana pozycja: "Druga Szansa" i odrobinę gorsza, ale również zasługująca na wyróżnienie "Kwiaty na poddaszu"
☁ Najgorsza przeczytana pozycja: "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła"
☁ Łączna liczba przeczytanych stron: 1014
☁ Liczba obserwatorów: 162 - aż 28 nowych Czytelników!


Zaczynając od samej góry: "Mały książę". Mnóstwo osób mówi, że naprawdę jest to jedna z najlepszych lektur szkolnych, więc wkrótce się okaże, co ja o tym sądzę. Następnie jest "Książę Mgły", którego mogliście zauważyć w poprzednim stosiku. Niestety, nie udało mi znaleźć dla tego tytułu czasu, więc na pewno tym razem się zabiorę za niego. "Za niebieskimi drzwiami" to pozycja na konkurs czytelniczy. Trochę się zawiodłam, bo jestem w gimnazjum, a dają mi książkę dla 10-latków, jednak mam nadzieję, że odkryję w tej książce magię i treść okaże się być mimo to na poziomie. "Małe cuda" to ⅓ owej paczki. Zaś "Isolę" już zaczęłam czytać, muszę przyznać, że mimo tego, że wcześniej nie słyszałam o niej, to jednak jest to dobra lektura. Na samym końcu jest komiks... Marta i komiks, tak! Aż niemożliwe, a jednak! Pożyczone i zachwalone od koleżanki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)