piątek, 3 kwietnia 2015

Marzec | Kwiecień

Za nami kolejny miesiąc! W związku z moją nieobecnością na blogu, postanowiłam ująć w tym poście książki przeczytane także wtedy - choć chyba jest to tylko jeden tytuł.... Cóż, nadchodzi moja ulubiona pora roku, dni stają się dłuższe, pogoda bardziej sprzyja spacerom (zwłaszcza śnieg...), niedługo moje urodziny i to wszystko zapowiada cudowny, wiosenny czas!
Przeczytane pozycje: 
- "W śnieżną noc" John Green
- "Endgame. Wezwanie" James Frey, Nils Johnson-Shelton
- "Powód by oddychać" Rebecca Donovan
- "Zemsta" Aleksander Fredro
- "Szczęście w cichą noc" Anna Ficner Ogonowska
Najlepsza przeczytana pozycja: "W śnieżną noc", "Powód by oddychać", "Endgame. Wezwanie" - aż trzy wspaniałe tytuły! ♥
Najgorsza przeczytana pozycja: "Szczęście w cichą noc" - szczerze mówiąc, nawet nie dokończyłam tej pozycji do końca... niedługo zresztą poznacie moją opinię...  
Łączna liczba przeczytanych stron: 1517  
Liczba obserwatorów: 204! ♥

W kwietniu zamierzam przeczytać moje "tradycyjne cztery książki". Czeka mnie jutro długie sześć godzin podróży, a potem jeszcze droga powrotna, więc biorę ze sobą "Jutro 2" oraz najnowszą pozycję Johna Green' a i David' a Levithan' a. Ponadto zamierzam wreszcie zabrać się za "Królowę cierni". Jak wiecie, nie za bardzo polubiłam twórczość tej autorki, ale postanowiłam dać jej jeszcze jedną szansę i skusiłam się na tę pozycję na promocji. Na koniec "Love, Rosie", czyli lektura, w której już się zakochałam. Nie wytrzymałam i obejrzałam ekranizację. Ta sprawiła, że jeszcze większą mam ochotę na przeczytanie papierowej wersji historii o Rosie i Alex'ie!

Czy u Was pogoda też taka nijaka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)