środa, 15 stycznia 2014

Spóźniony stosik styczniowy

 Cześć wszystkim!
W minione święta poszczęściło mi się dostać trzy długo wyczekiwane przeze mnie książki i pomyślałam, że może warto by było zrobić taki mały, ale jednak stosik. Wiem, nieco spóźniony, ale przecież lepiej coś niż wcale. 

Tak więc, od góry:
✰ "Doktor Sen" Stephen King - kontynuacja "Lśnienia",
✰ "Bracia Hioba" Rebecca Gablé - wyszukana w internecie, przeczytałam ok. 100 stron, ale zostałam wymuszona przestać (niestety, czas się wziąć za lekturę szkolną),


✰ "Księga wszystkich dokonać Sherlocka Holmesa"
sir Arthur Conan Doyle - najbardziej wyczekiwana książka przeze mnie, zawiera wszystkie opowiadania o sławnym na cały świat detektywie. Będę zamieszczać recenzje do wszystkich opowiadań. :)

 A wy co dostaliście na święta? Pochwalcie się! :)
~ Nastka

28 komentarzy:

  1. Widzę wspaniałą książkę o Sherlocku Holmesie!!! :D
    Dobry wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnych z tych pozycji, czekam na Twoje recenzje :) Ja właśnie zabrałam się za "Felixa, Neta i Nikę oraz Sekret Czerwonej Hańczy", mój prezent gwiazdkowy, i jak na razie - zdecydowanie polecam :D

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, zostałaś nominowana do Liebster Award - zapraszam! http://okiemczytelnika.blogspot.com/2014/01/liebster-award-3.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podkradłabym Ci tego Sherlocka. Na Kinga też mam ochotę, przeczytałam na razie tylko jedną pozycję tego autora. Przymierzam się teraz do "Miasteczka Salem".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stos! :) Życzę miłej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety żadnej nie czytałam, jednak najbardziej ciekawi mnie King.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak King ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią podebrałabym Ci książkę Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości :3
    Ja dostałam kilka książek które sama sobie kupiłam ;p Stosik jest u mnie na blogu :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://natalax3recenzje.blogspot.com
    Miło mi będzie gdy zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałem "Dla ciebie wszystko" Sparksa, którą już przeczytałem i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Sherlock jeszcze przede mną, a że to jest klasyka, to przeczytać muszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sherlocka Holmesa" chętnie bym przeczytała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy książki Cassandry Clare - Diabelskie maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę się zabrać wreszcie za Sherlocka Holmesa... A może bym tak sobie sprawił podobne wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się podkradnę w nocy i...wiadomo co zrobię :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Intryguje mnie ,,Doktor sen''. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaa, Sherlock! Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zazdroszczę Sherlocka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia książka bardzo mnie interesuje. Jestem ciekawa czy warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam "Studium w szkarłacie" znajdujące się w tej książce i sądzę, że mogę śmiało stwierdzić, że jest wspaniała :)

      Usuń
  19. Ja ''Sherlock'a'' jeszcze nie czytałam, ale spokojnie, nadrobię ;) Książka zawierajaca wszystkie przygody tego detektywa musi być świetna. A tak z ciekawośc-ile ma stron?

    OdpowiedzUsuń
  20. Doktor sen wydaje się intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się owa księga, zazdroszczę! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)