środa, 15 stycznia 2014

Spóźniony stosik styczniowy

 Cześć wszystkim!
W minione święta poszczęściło mi się dostać trzy długo wyczekiwane przeze mnie książki i pomyślałam, że może warto by było zrobić taki mały, ale jednak stosik. Wiem, nieco spóźniony, ale przecież lepiej coś niż wcale. 

Tak więc, od góry:
✰ "Doktor Sen" Stephen King - kontynuacja "Lśnienia",
✰ "Bracia Hioba" Rebecca Gablé - wyszukana w internecie, przeczytałam ok. 100 stron, ale zostałam wymuszona przestać (niestety, czas się wziąć za lekturę szkolną),


✰ "Księga wszystkich dokonać Sherlocka Holmesa"
sir Arthur Conan Doyle - najbardziej wyczekiwana książka przeze mnie, zawiera wszystkie opowiadania o sławnym na cały świat detektywie. Będę zamieszczać recenzje do wszystkich opowiadań. :)

 A wy co dostaliście na święta? Pochwalcie się! :)
~ Nastka