środa, 8 stycznia 2014

Wyzwaniowo

Na początku roku nie zdążyłam wziąć udziału w wyzwaniach całorocznych, dlatego teraz będę w nich uczestniczyła, od lutego. Celem takich imprez czytelniczych jest zmobilizowanie się i czytanie. Pamiętać jednak należy, że trzeba to robić z przyjemnością, a nie z chęci do uzyskania największych wyników, wygrania nagrody. To ma pomóc tylko Tobie! Nie chcesz - nie czytaj, ale nie oszukuj siebie. Po co sobie obiecywać, że się coś zrobi, skoro już następnego dnia i tak tego się nie zrobi, jest jakieś sens?



WYZWANIA NA ROK 2014

http://dzosefinn.blogspot.com/2013/12/1-przeczytam-tyle-ile-mam-wzrostu_29.html
Na pierwszy ogień poszły wyzwania "Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu" - oba polegające na tym samym. Należy przeczytać tyle książek, aby ich grubość (należy zmierzyć linijką) wreszcie pod koniec grudnia wyniosła taką długość, ile Ty masz wzrostu, czyli podam to na moim przykładzie: Mam ok.162cm, przeczytałam książkę o grubości załóżmy 2 cm; 162cm-2cm=160cm. I tak dalej, i tak dalej.
Mam nadzieję, że mi się uda, bo wydaje mi się, że będę miała dużo do czytania. :)
Wyzwanie można znaleźć tutaj i tutaj.



http://sylwuch.blogspot.com/2013/12/zapowiedz-nowego-wyzwania-czytelniczego.html
Wyzwanie "Grunt to okładka" polega na przeczytaniu książki, na której okładce znajduje się przedmiot podany na początku miesiąca przez organizatorkę. Bardzo mnie ono zainteresowało, dzięki niemu można zobaczyć, że książki o odmiennej tematyce niż czytamy zazwyczaj również mogą nas zaciekawić. Jednak należy pamiętać, że... okładka to nie wszystko, ważne jest to, co znajduje się w książce, jej treść.
Wyzwanie można znaleźć tutaj.



http://magicznyswiatksiazki.pl/czytam-fantastyke-2014/

Nad wzięciem udziału w "Czytamy fantastykę" nie musiałam się długo zastanawiać. Moim ulubionym gatunkiem literackim są właśnie książki o tematyce fantastycznej! Czyż to nie wspaniałe, że za pomocą jedynie wydrukowanych liter, można się przenieść w nieistniejące światy, dalekie od tego naszego?
Wyzwanie można znaleźć tutaj.



http://ogrodpelenksiazek.blogspot.com/p/blog-page_6.html
Moją kolejną propozycją wyzwania jest "Wampiry kontra Wilkołaki", czyli coś dla mnie, znowu. :)
Trzeba przeczytać książkę, w której występują wampiry, wilkołaki lub obie rasy jednocześnie. W związku, że ja tego typu książki, uwielbiam, zgłosiłam się i wydaje mi się, że nie powinnam mieć dużego problemu z ukończeniem wyzwania. Czytając książki o wilkołakach, zdobywasz punty na ich konto, a o wampirach - na wampirze konto.
Wyzwanie można znaleźć tutaj.


http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/p/pod-hasem.html 
"Pod hasłem" również sugeruje spróbowanie różnych tematyk. Co miesiąc podawane jest hasło, które musi znaleźć się w tytule, np. kamień, to można przeczytać "Harry Potter i kamień filozoficzny". Chcę spróbować swych sił, spróbować czegoś innego i to  na pewno mi w tym pomoże.
Wyzwanie można znaleźć tutaj.




A Ty, w jakim bierzesz udział wyzwaniu? A może jakieś prowadzisz? 

~ Marta

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się wyzwanie Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie Wyzwaniem ''Przeczytam ile mam wzrostu''. Może jeszcze się dołączę ^^
    Ja również tak jak ty, biorę udział w ''Czytam Fantastykę'' i ''Book Lovers'' :)
    Bardzo fajny blog, będę odwiedzać :)
    Pozdrawiam

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prowadzę wyzwanie Ocalić od zapomnienia, serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również biorę udział w "Czytamy fantastykę" oraz "Grunt to okładka". Życzę powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w "Grunt to okładka", "Czytam fantastykę" i w sześciu innych wezwaniach ;)
    Zastanawiałam się również nad "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu", ale ostatecznie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wzięłam udział w "Grunt to okładka", "Czytam fantastykę" oraz "Wampiry i Wilkołaki" i w paru innych, gratuluję doboru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dwóch pierwszych też się zgłoziłam, z kolei wampiry kontra wilkołaki - kiedyś bym się na pewno zapisała, teraz już mniej czytuję literaturę z nimi w roli głównej, ale się zdarza ;> Powodzenia w czytaniu książek do wyzwań!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam kilka :D Tak samo, jak Ty "Grunt to okładka", "Wyzwanie biblioteczne", "Czytam literaturę amerykańską", "Book lovers", "2014 z 52 książkami" oraz "Wyzwanie Lista BBC TOP 100" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam szybciutko powiadomić Cię, że dostałaś na moim blogu wyróżnienie Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile ciekawych wyzwań się zapowiada ^^ mam nadzieję na wzięcie udziału w co najmniej 3 i obym dotrzymała postanowienia! :D

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w żadnym wyzwaniu nie biorę udziału. Kilka mnie zachęciło, ale jednak zrezygnowałam. Może jeszcze się skuszę?
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i mam nadzieję, ze będziesz wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych, które tu przytoczyłaś biorę udział w "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu", choć dla mnie jest to spore wyzwanie - w zeszłym roku się nie udało, może w tym roku jakimś cudem się uda :P
    "Grunt to okładka" natomiast jest chyba najciekawsze, ale nie zgłaszałem się do niego, bo miałbym z tym za duży problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe wyzwania, w kilku z nich sama mam zamiar wziąć udział :) Zastanawiam się jeszcze nad tym związanym wzrostem hm... zobaczymy :)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wyzwania nigdy nie wychodziły dlatego nie biorę w nich udziału, ale Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe wyzwania, szczególnie to pierwsze z wzrostem mi się spodobało :) Może sama wezmę w nim udział, chociaż myślę, że może być trudno. W każdym razie życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też bogato w wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grunt to okładka to bardzo fajny pomysł :)
    Przy okazji - zapraszam do siebie na rozdanie z okazji roku bloga, do wygrania nagroda o wartości ponad 150złotych! ♥

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)