poniedziałek, 17 lutego 2014

Stosik Marty na luty

Witajcie! Zrobiłam sobie niewielką przerwę w blogowaniu, jak i czytaniu. Jednak nie myślcie, że Was postanowiłam ot tak pozostawić, co to - to nie, w żadnym wypadku! Lecz niestety, ale natłok sprawdzianów i ich nadrabiania po mojej chorobie, a jeszcze do tego doszła dosyć obszerna lektura. Chyba sami zresztą mnie rozumiecie, pewnie przechodzicie przez to samo.
Przychodzę więc dzisiaj z podsumowaniem ubiegłego miesiąca, jak i stosikiem na luty.  Przyznaję, że styczeń nie był dla mnie czytelniczym czasem. Za to mam całkiem ambitne plany na najbliższy czas.


Zacznę od góry, czyli od "Intruz", czyli ulubieniec mojej koleżanki. Już jestem w trakcie czytania, a nawet obejrzałam film, ale na razie wydaje mi się, że sam świat, jaki przedstawiła autorka jest trudny do zrozumienia. Lecz ogółem mówiąc, podoba mi się - choć jestem na samym początku, a nie powinno się przecież oceniać dnia przed zachodem słońca.
"Gra w kłamstwa" stoi już od Mikołajek na mojej półce, ale mam dziwną tradycję, że zawsze gdy mam co czytać w domu, i tak wolę pójść do biblioteki i wypożyczyć co innego. Mam jednak nadzieję, że spodoba mi się.
Jakiś czas temu zdobyłam także "Pretty Little Liars. Sekrety", ale je również pominęłam i zaczęłam lekturę innej książki. Jest również, jak w przypadku poprzedniej pozycji, autorstwa mojej ukochanej Sary Shephard!
"Przez burze ognia" wygrałam nie tak dawno w konkursie. Ach, jak się ucieszyłam, gdy wreszcie doszła paczuszka! A w niej... oprócz książki jeszcze przepiękne i przepyszne dodatki: dwie zakładki oraz trochę słodkiego! ♥
"Igrzyska śmierci" pożyczyłam od koleżanki. Obejrzałam obie ekranizacje książki, czekam na kolejne, a tymczasem zabieram się za nie w książkowej wersji.
Jako ostatnia stoi "Błękitny zamek". Uwielbiam "Anię z zielonego wzgórza" i z chęcią sięgnę po resztę książek twórczości Lucy Maud Montgomery.

Tak prezentuje się oto mój całkiem duży, jak na mnie stosik. A co u Was pojawiło się w 'stercie do przeczytania'?

~ Marta

19 komentarzy:

  1. Polecam "Błękitny zamek", "Intruz" też niezły i tak samo "Igrzyska Śmierci". Reszty nie czytałam i raczej nie planuję. Ja w tej chwili czytam "Noelkę" Małgorzaty Musierowicz, ale na swoją kolej już czeka "Nieskończoność" i "Władczyni Imperium" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! :)
    Ja czytałam wszystko oprócz ''Błękitnego Zamku'' i ''Gry w Kłamstwa''.
    Życzę przyjemnej lektury! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Intruza (Bardzo dobry!), Igrzyska (genialne!), oraz Przez burze ognia (nie do końca zadowalające)... Za serię PLL raczej się nie wezmę, nie moje klimaty. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Intruz" i "Igrzyska śmierci" za mną, na półce czeka "Przez burze ognia":) Życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny stosik :) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stos :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkowa wersja "Igrzysk śmierci" jest w moim odczuciu o niebo lepsza od wersji kinowej. Życzę więc przyjemnej lektury. "Intruz" również przypadł mi do gustu. Reszty książek nie czytałam, ale z chęcią to kiedyś zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach "Intruza". Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny stosik. Czytałam "Intuza" i "Igrzyska śmierci" obie bardzo mi lubie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie polecam Igrzyska Śmierci, które uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam tylko ''Intruza'', świetna książka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci bardzo "Przez burzę ognia" :3 więc jak skończysz to musisz mi koniecznie pożyczyć xD "Intruza" czytaj szybko bo naprawdę warto - cudowna książka, z resztą podobnie jak "Sekrety" i "Igrzyska Śmierci" :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, jaki ładny stosik :D "Intruz" - bomba! Początek miał ciężki, potem coraz lepiej. :D "Igrzyska..." - cała znakomita trylogia za mną. Życzę więc przyjemnego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Intruz".!!! Kocham tą książke.! A poza tym "Przez Burze Ognia" jest jedną z moich trzech ukochanych książek ( jeszcze "Piękne Istoty"). Życzę Ci miłej lekturki.!

    roksi-foksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. "Intruza" czytałem (nie porwał mnie, ale facet jestem, pewnie to dlatego), a "Igrzyska Śmierci" chcę przeczytać :) Ładny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przeczytałam żadnej książki z Twojego stosiku.
    Na mnie czeka masa książek....
    Tylko czasu brak...

    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Intruz na początku może Cię zniechęcić, ale pamiętaj, że kiedy już dotrzesz z bohaterką na pustynię będzie ciekawie..! :D
    Przez burzę ognia czyta się strasznie szybko, podobnie zresztą jak "Igrzyska..." :D
    Owocnej lektury!

    PS. Śliczny masz szablon! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Intruz mnie rozczarowała za to zazdroszczę Ci, że przeczytasz Igrzyska śmierci. Ja już dawno je mam za sobą a szalenie mi się podobały :))))

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)