poniedziałek, 12 maja 2014

Kwiecień | Maj 2014

Liczba przeczytanych pozycji: 3
Liczba zrecenzowanych pozycji: 2
Przeczytane pozycje:
 1. Tajemniczy Opiekun Jean Webster [recenzja]
2. Przez burze ognia Veronica Rossi [recenzja już niedługo!]
3. Mroczne Umysły Alexandra Bracken [recenzja już niedługo!]
Wyzwania:
Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu:  147,1cm - 1,2cm - 2,4cm = 143,5cm

Liczba zrecenzowanych filmów: 0
Liczba zrecenzowanych gier: 1 

Liczba obserwatorów przez te 30 dni wzrosła 11, więc obecnie jest Was aż 94!

Co do kwietnia, miałam ogromne plany. Jednak los tak chciał, że się rozchorowałam na majówkę, w święta odłożyłam książki na rzecz czasu spędzonego z rodziną. Ehh... Może i wynik nie jest zachwycający, ale ja jestem z niego dumna.W końcu po pierwsze: przeczytałam dwie cudowne pozycje, których recenzje za jakiś czas zobaczycie, po drugie: biorąc pod uwagę czas, jaki miałam, na prawdę dużo przeczytałam.


Nie mniej jednak mam nadzieję, że w maju przeczytam jeszcze więcej pozycji, choć mam pewne obawy, że nie sprostam zadaniu. Rozpoczęło się poprawianie ocen, a moi nauczyciele postanowili nas jeszcze przycisnąć i mam bardzo dużo nauki. Czytam na przerwach w szkole, niestety w hałasie, ale w domu nie mam czasu na lekturę, bo od razu biorę się do uczenia. Ale mam pocieszenie: czerwiec będzie już normalny, jestem tego pewna.
W kwietniu wpadło w moje ręce mnóstwo ciekawych pozycji. Jest ich aż dwanaście (a właściwie ponad), więc postanowiłam je podzielić na kilka miesięcy, bo wiadomo, że w tym zapracowanym maju nie podołałabym zadaniu. Mowa tu o Pretty Little Liars. Sekrety - książka, która już raz pojawiła się we stosiku, ale jakoś lekturę jej odłożyłam aż do teraz. Dalej znajdują się pozostałe dwie pozycje Sary Shepard: Pretty Little Liars. Tajemnice Ali oraz Gra w kłamstwa - również odłożona. Jeśli nie zabraknie mi owego czasu, przeczytam także Akademię Wampirów. 
I przepraszam jeszcze, że dopiero teraz podsumowanie. ;)

A jak tam u Was plany czytelnicze? Też brakuje Wam czasu?