poniedziałek, 12 maja 2014

Kwiecień | Maj 2014

Liczba przeczytanych pozycji: 3
Liczba zrecenzowanych pozycji: 2
Przeczytane pozycje:
 1. Tajemniczy Opiekun Jean Webster [recenzja]
2. Przez burze ognia Veronica Rossi [recenzja już niedługo!]
3. Mroczne Umysły Alexandra Bracken [recenzja już niedługo!]
Wyzwania:
Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu:  147,1cm - 1,2cm - 2,4cm = 143,5cm

Liczba zrecenzowanych filmów: 0
Liczba zrecenzowanych gier: 1 

Liczba obserwatorów przez te 30 dni wzrosła 11, więc obecnie jest Was aż 94!

Co do kwietnia, miałam ogromne plany. Jednak los tak chciał, że się rozchorowałam na majówkę, w święta odłożyłam książki na rzecz czasu spędzonego z rodziną. Ehh... Może i wynik nie jest zachwycający, ale ja jestem z niego dumna.W końcu po pierwsze: przeczytałam dwie cudowne pozycje, których recenzje za jakiś czas zobaczycie, po drugie: biorąc pod uwagę czas, jaki miałam, na prawdę dużo przeczytałam.


Nie mniej jednak mam nadzieję, że w maju przeczytam jeszcze więcej pozycji, choć mam pewne obawy, że nie sprostam zadaniu. Rozpoczęło się poprawianie ocen, a moi nauczyciele postanowili nas jeszcze przycisnąć i mam bardzo dużo nauki. Czytam na przerwach w szkole, niestety w hałasie, ale w domu nie mam czasu na lekturę, bo od razu biorę się do uczenia. Ale mam pocieszenie: czerwiec będzie już normalny, jestem tego pewna.
W kwietniu wpadło w moje ręce mnóstwo ciekawych pozycji. Jest ich aż dwanaście (a właściwie ponad), więc postanowiłam je podzielić na kilka miesięcy, bo wiadomo, że w tym zapracowanym maju nie podołałabym zadaniu. Mowa tu o Pretty Little Liars. Sekrety - książka, która już raz pojawiła się we stosiku, ale jakoś lekturę jej odłożyłam aż do teraz. Dalej znajdują się pozostałe dwie pozycje Sary Shepard: Pretty Little Liars. Tajemnice Ali oraz Gra w kłamstwa - również odłożona. Jeśli nie zabraknie mi owego czasu, przeczytam także Akademię Wampirów. 
I przepraszam jeszcze, że dopiero teraz podsumowanie. ;)

A jak tam u Was plany czytelnicze? Też brakuje Wam czasu?

44 komentarze:

  1. :) U mnie również wyszło 4 w kwietniu :) Czas to ta materia, której nam wszystkim brakuje :) pozdrawiam i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój stosik książkowy jest na blogu www.blog-ksiazkoholiczki.blogspot.com :) ale raczej też nie dam radę wszystkiego przeczytać :/ Pozdrawiam i życzę Ci więcej czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest tak źle. Mnie stale brakuje czasu, a czytam po nocach. Na pewno w tym miesiącu będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super statystyki! oby tak więcej! :)) Ja teraz mam duużo czasu! Matury już za mną i mam wakacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest ważne ile książek się przeczytało. Należy pamiętać, że statystyczni polacy nie czytają w ogóle. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja majówkę spędziłam na wsi i nawet nie miałam czasu, żeby przeczytać chociaż stronę.
    Czekam na recenzje. I życzę jeszcze lepszego maja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. maj na pewno okaże się lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miesiącu planuję przeczytać dużo książek, ale od przyszłego już to ograniczę trochę, bo mam pewne plany :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zazdroszczę <3
    Masz książki, które chciałabym przeczytać :3

    Oj, mało czasu mam ostatnio na czytanie, mało... ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również brakuje czasu;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Aword :D
    Mam nadzieję że weźmiesz udział.
    Wszystko dowiesz się tutaj http://black-world-of-book.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zawsze brakuje czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie także straszny brak czasu , ale nie dziwię Ci się ,że jesteś zadowolona ze swojego wyniku , bo całkiem fajny jak na taki brak czasu ;) Nie mogę się doczekać do Twojej recenzji :Przez burze ognia " ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że jesteś z siebie zadowolona :) Ja ostatnio bardzo ubolewam, bo niewiele mam czasu na czytanie. Odliczam już dni do wakacji, kiedy to będę miała za sobą okropnie czasochłonne pisanie pracy licencjackiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedawno skończyłam czytać "Tajemnice Ali" i byłam zaskoczona. Powieść bardzo mi się spodobała i skończyła się równie tajemniczo, jak reszta książek Pani Shepard ;)
    "Sekrety" natomiast planuję dopiero przeczytać, ale mam nadzieję, że niedługo uda mi się za nią wziąć :3 ( z "Grą w kłamstwa" jest tak samo :D)
    Trzy książki to i tak nie jest źle ;) W maju na pewno przeczytasz więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To tylko liczba, a nie zapominajmy że najważniejsza jest treść czytanych przez nas pozycji. U mnie kwiecień był wyjątkowo udany, ponieważ udało mi się przeczytać aż 6 pozycji. Zaczytanego maja i czerwca Ci życzę, pozdrawiam Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu weszłam to pierwsza rzecz, która mnie urzekła to szablon - naprawdę przepiękny!

    Co do braku czasu na czytanie również i moje plany na kwiecień jak i na maj uległy bardzo dużej zmianie - miałam tyle ciekawych książek, a czasu praktycznie w ogóle, ale jeszcze nadrobimy! ;)

    Z przyjemnością będę wpadać tu częściej. Pozdrawiam / kreatywna-alternatywa

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na razie przeczytałam tylko Kłamczuchy tejże autorki i pomimo, że nie zwykłam czytać książek gdzie nie występują siły ponad naturalne to autorka tak ją napisała, że bardzo mi się spodobała :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobie nie potrafię zorganizować jakoś porządnie czasu..
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w maju bardzo polecam Ci „Troje” Sary Lotz, najlepsza premiera maja, ostatnio dostałam fragment i jestem zachwycona, mroczna, troche przerażająca książka, chyba dawno takiej nie było. Moze napiszesz o niej pare słów. Lubie Twoje recenzje :) a tych książek miałam okazje przeczytać „Gra w kłamstwa” bardzo mi sie spodobała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. w maju bardzo polecam Ci „Troje” Sary Lotz, najlepsza premiera maja, ostatnio dostałam fragment i jestem zachwycona, mroczna, troche przerażająca książka, chyba dawno takiej nie było. Moze napiszesz o niej pare słów. Lubie Twoje recenzje :) a tych książek miałam okazje przeczytać „Gra w kłamstwa” bardzo mi sie spodobała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Nie słyszałam o tej pozycji, ale z chęcią przeczytam! I dziękuję. ;)

      Usuń
  22. Rzeczywiście, maj był ciężki pod względem wolnego czasu, choć u mnie czerwiec zapowiada się jeszcze gorzej - sesja! Nic nam nie pozostaje, jak czekać z radością na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzje "Przez burze ognia", bo mi książka bardzo się podobała i jestem ciakwa Twojej opinii :) Życzę czasu na czytanie w najbliższym czasie :D Pocieszę Cię - już niedługo wakacje :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w poprzedni miesiącu przeczytałam dużo książek. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahh uwielbiam czytać! Niestety ostatnio brakuje mi na to czasu.. Twój blog jest bardzo ciekawy :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama mam ochotę podjąć wyzwanie ze wzrostem, ale wezmę się za nie na wakacjach, bo teraz zależy mi na poprawieniu ocen.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe książki ;) ja rozpoczełam teraz wakacje i mam nadmiar wolnego czasu, więc będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety mam mało czasu na czytanie :((

    Zapraszam na wczorajszy post NEW YORK CITY http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi również brakuje czasu, mam dość długą listę książek, które chciałabym przeczytać, ale najpierw muszę się zająć lekturą, która w ogóle mnie nie interesuje :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post, ja w tym miesiącu przeczytałąm tylko jedną książkę, więc nie ma się czym chwalić xD
    Pozdrawiam i zapraszam cię na konkurs do mnie. Do wygrania super nagroda ( którą możesz wybrać sama ) a do spełniania, tylko dwa proste warunki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Polecam przeczytać Trylogię: TRYLLE 1.cz Zamieniona 2cz. Rozdarta 3cz. Przywrócona NAJLEPSZE KSIĄŻKI jakie przeczytałam, na prawdę Rewelacja ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. widze ksiazki sary shepard, kocham ją po prostu <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten czas to niestety nasz odwieczny problem. Ja mam duże obawy, jak będzie wyglądało czytanie, gdy pojawi się najmłodszy członek rodziny. Pewnie też będzie z nim bardzo krucho:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post! i piękny wygląd bloga ;)
    zapraszam do skomentowania pierwszej notatki ;) http://kumiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Stosik skromny, ale cudny jak widzę <3 Po "Sekrety" sięgaj szybko, bo naprawdę warto! :) I wyników oczywiście także gratuluję :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. oj, mi nigdy na czytanie czasu nie brakuję :) jakbym wiele do zrobienia nie miała to codziennie wieczorkiem przed snem chociażby pietnaście minutek zagłębiam się w literaturze, kocham czytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Własnie kupiłam gra w kłamstwa;) Zaraz biorę się za czytanie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)