piątek, 6 czerwca 2014

Maj | Czerwiec 2014

Liczba przeczytanych pozycji: 3
Liczba zrecenzowanych pozycji: 1
Przeczytane pozycje:
 1. Pałac Północy Carlos Luiz Zafón [recenzja już niedługo!]
2. Pretty Little Liars. Sekrety Sara Shepard [recenzja już niedługo!]
3. Skąpiec Molier
Wyzwania:
Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu:  143,5cm - 2,6cm = 140,9cm

Liczba zrecenzowanych filmów: 0
Przybyło 12 obserwatorów - obecnie jest ich aż 106!

Maj był naprawdę ciężkim miesiącem pod względem czasu wolnego, którego było brak oraz nauki, której miałam już po uszy. Ani dużo nie przeczytałam, ani dużo nie zrecenzowałam. Obecnie na recenzję czekają... trzy pozycje oraz jeden film. Muszę wziąć się w garść!


Dzień Dziecka optymistycznie rozpoczął miesiąc czerwiec. Trwają ostatnie poprawy ocen, ostatni wysiłek w szkole. W moim przypadku właściwie się już on zakończył, więc powinnam znaleźć czas na lekturę książek. I mam nadzieję, że tym razem wywiążę się ze swoich zamiarów!
W skład stosiku wchodzą:
- Akademia Wampirów - z poprzedniego stosika
- Podwójna tożsamość William Richter - książka, którą trzymam na półce od czasu... Wielkanocy! ale co tam...
- Gra w kłamstwa - z poprzedniego stosika.


A co znajduje się w Twoim czerwcowym stosiku?

17 komentarzy:

  1. U mnie też w maju nie bylo najlepiej...
    Życzę udanego czerwca.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na twoją recenzję Gry w kłamstwa oraz Akademii Wampirów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jeszcze czeka kilka strasznych sprawdzianów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Akademia Wampirów <3 Chcę ;p
    Pozdrawiam ciepło :*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno w tym miesiącu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przeczytałam tylko trzy książki. U mnie nauczyciele jeszcze sprawdziany robią:(
    Mam nadzieję, że w czerwcu pójdzie mi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w maju przeczytałam tylko dwie książki. To piękny miesiąc, ale jeden z tych najbardziej pracowitych. Czekam na recenzję 'Pałacu Północy'. :) Sama aktualnie to czytam, tyle że idzie mi powoli, bo boję się brać tą pozycję do ręki w nocy...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, "Skąpiec" - jak ja tej lektury nienawidziłam :D
    A stosik extra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skorzystałam z zaproszenia no blog i bardzo się cieszę co do jego tematyki. Kocham czytać, a twoje recenzje z pewnością pomogą mi w podjęciu decyzji po która z książek sięgnąć gdy mi skończą się pomysły. Na pewno będę częstym gościem tutaj i dziękuję za komentarz u mnie.
    Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w maju też nie było fenomenalnie, zawsze możemy zrzucić winę na pogodę i szkołę ;)
    Życzę powodzenia w czerwcu :) Czekam na recenzje "Pałacu..." :)
    Zapraszam do zapoznania się z pomysłem stworzenia Blogowego Klubu Książki i wypowiedzeniem się na ten temat. Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim czerwcowym stosiku są same pozycje obyczajowe, co mnie bardzo dziwi ;) A jest ich tyle, że starczy mi do jesieni...

    OdpowiedzUsuń
  12. Akademia Wampirów wymiata!
    Chciałam też dać znać, że wzięłam udział w Liebster Blog Award i odpowiedziałam na Twoje pytania. Jeszcze raz ślicznie dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  13. Akademia Wampirów mrrrrrr uwielbiam:) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, Ty przeczytałaś chociaż trzy książki, u mnie to były tylko Kamienie na szaniec. Chyba, żeby liczyć trzydziestostronicową "Lisa in China" na angielski. Pocieszam się tym, że to już ostatni tydzień do wystawienia ocen, a później mam już wylane na szkołę.
    Zapraszam do siebie, rozkręcam bloga, bo zastój na nim makabryczny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje się zbliżają, więc będzie lepiej. Maj u mnie też nie był rewelacyjny. Żadnej z książki nie znam więc czekam na wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maj chyba u większości książkoholików wyglądal dość niemrawo, ale niedługo wakacje! :D Będzie co nadrabiać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. W moim stosiku już czerwcowym, znajduję się Pamięć,Jesteś cudem, Papierowe Miasta i 19 razy Katherine. Green rządzi haha! <33
    www.malinowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)