czwartek, 3 lipca 2014

Czerwiec | Lipiec

Liczba przeczytanych pozycji: 4
Liczba zrecenzowanych pozycji: 3
Przeczytane pozycje:
1. Akademia Wampirów Richelle Mead
2. Pretty Little Liars. Tajemnice Ali Sara Shepard
3. Gra w kłamstwa Sara Shepard
4. Złota Kula Hanna Ożogowska
Wyzwania:
Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu: 140,9cm - 8,0cm = 132,9cm
Liczba zrecenzowanych filmów: 0
W ciągu tego miesiąca przybyło Was, moich czytelników, aż 12, czyli teraz liczba obserwatorów wynosi 118.

Mimo tak dużej ilości dni wolnych, nie przeczytałam zbyt wiele. Wiecie, słońce praży, to raczej wolę wychodzić na dwór i korzystać z pogody niż zalegiwać się w pokoju. Jednak mnie taki wynik satysfakcjonuje, bo wreszcie udało mi się wywiązać ze wszystkich postanowień ze stosika (oprócz "Podwójnej tożsamości", ale to dlatego, że zamieniłam ją na inną pozycję), a nawet przeczytać o jedną pozycję więcej. Zaczęłam także pisać recenzje z wyprzedzeniem, dzięki czemu nie zobaczycie na blogu żadnego zastoju.

Lipiec pod względem ilości książek nie zapowiada się kolorowo. Już w pierwszy dzień wakacji mam wyjazd - do Rzymu! Z chęcią uraczę Was pamiątkowymi zdjęciami. Następnie tydzień u babci, a jeszcze potem dwutygodniowy obóz harcerski. W związku z tym w stosiku znajdują się zaledwie 5 niewielkie objętościowo pozycje. Na samym czubku owej góry jest Podwójna tożsamość, którą miałam zresztą w planach w zeszłym miesiącu. Pod tym znajdują się dwie pierwsze części Sagi o ludziach lodu. Je wezmę na wyjazdy, na których prawdopodobnie nie znajdę ani chwili wytchnienia, ale mam nadzieję, że chociaż takie chudziutkie książeczki uda mi się ukończyć. Ostatnią pozycją są Czarne Stopy, które muszę przeczytać jeszcze przed obozem, aby mieć wreszcie otwarty stopień harcerski! I cóż, pozostaje mi jeszcze złożyć Wam życzenia - życzę Wam bardzo książkowych wakacji, bardzo wspaniałego odpoczynku, bardzo ładnych miejsc do zwiedzania, bardzo dużo relaksu, bardzo dużo słońca oraz bardzo mało deszczów (i śniegów)!

Pochwalcie się, dokąd wyjeżdżacie w te wakacje i jakie książki ze sobą zabierzecie!

13 komentarzy:

  1. O moich wakacyjnych planach (nie tylko książkowych) możesz przeczytać tutaj http://natala-czyta.blogspot.com/2014/06/wakacje-spedze-z.html. Jeśli zaś chodzi o wyjazdy... Cóż, dwa tygodnie z rodziną nad polskim morzem i dwa tygodnie na obozie harcerskim. Jak ten czas uda mi się pogodzić z książkami? Nie mam zielonego pojęcia XD Ale mam nadzieję, że te wakacje będą niezapomniane i Tobie również takich życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę się zabrać za czytanie skandynawskich sag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam wynik przeczytanych książek , a co do stosiku to nic nie czytałam z tych książek . Poczekam na Twoje recenzje , czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, wakacje masz wypełnione wyjazdami:) U mnie jest spontanicznie i bez większych planów, ale jakiś wyjazd na pewno się wyklaruje:) Życzę Ci odpoczynku i niesamowitych wrażeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie ja Ci bardzo gratuluję wyników, życzę jeszcze bardziej udanych w lipcu, oby wyjazd był bardzo ciekawy i pełen wrażeń, a książki były bardzo dobre :)
    Pozdrawiam ciepło ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To i tak nieały wynik. Ważne, by czytanie sprawiało Ci przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na zdjęcia z wakacji! :D

    annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłych wakacji! Widzę, że powracasz do starych książek z dzieciństwa (Ożogowską też kiedyś czytałem, a bardzo interesujące książki wyszły spod jej pióra). Codziennie rano oglądam "Pannę z mokra głową" i stwierdziłem, że muszę ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wakacje spędzam w domu, w mieście, ale dość intensywnie, bo staram się nadrabiać zaległości w kontaktach ze znajomymi (klasa maturalna nie sprzyjała spotkaniom po lekcjach...) :) Czekam na zdjęcia z Rzymu! Udanych wakacji! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłych wakacji życzę i wspaniałych wspomnień i przygód ;) Ja wakacje spędzam bardzo spontanicznie - dzisiaj jestem w domu, jutro mogę być w Augustowie, a pojutrze znów gdzieś indziej, ale jest jedno wydarzenie, na które czekam z niecierpliwością - mecz otwarcia MŚ w siatkówce! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, w Augustowie! Przez moment pomyślałam, że będę mogła się spotkać, ale jadę tam z rodzicami... I nawet nie wiem czy zahaczę o Augustowo. Moja babcia ma domek w pobliskiej wsi :)

      Usuń
  11. Moja mama przeczytała całą sagę o ludziach lodu. Z tego co wiem jest dosc długa? Może też się za nią zabiorę ;)

    crocked-team.blogspot.com blog o ręcznie malowanych ubraniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ponad czterdzieści... :D Podziwiam twoją mamę!

      Usuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)