niedziela, 3 sierpnia 2014

Lipiec | Sierpień

Dopiero co wróciłam z obozu i jakoś wytrzymałam te bite dwa tygodnie bez internetu, a teraz żegnam się z nim po raz kolejny. Znaczy nie do końca, bo od czasu do czasu on jest, ale połączenie jest tak słabe, że moja obecność na blogu jest nikła. W każdym bądź razie jeszcze tu bywam, nawet da się to zauważyć, bo został zmieniony szablon. W wolnym czasie edytuję starsze posty, redukuję ich zapis, potem jeszcze zajmę się każdym z nich po kolei i wniosę głębsze poprawki. Wszystko po to, by blog wyglądał już jak blog Shelf of books, nie jak każdy inny. Zresztą, o tych wszystkich zmianach opowiem Wam więcej w osobnej notce.

Liczba przeczytanych pozycji: 4
Liczba zrecenzowanych pozycji: 3
Przeczytane pozycje:
1. Zauroczenie  Margit Sandemo
2. Polowanie na czarownice Margit Sandemo
3. Czarne Stopy Seweryna Szmaglewska
4. Podwójna tożsamość William Richter
Wyzwania:
Liczba zrecenzowanych filmów: 0
Liczba obserwatorów: 121

Oprócz internetu, na obozie brakowało mi czasu i ledwo udało mi się przeczytać jedną książkę - Polowanie na czarownice, wcześniej bowiem przeczytałam pierwszą część Sagi o Ludziach Lodu. Czarne Stopy również mam za sobą i Podwójną tożsamość także.
Sierpień za to zapowiada się dużo bardziej czytelniczo. Do babci zabrałam 5 cudownych książek i właściwie o tym, co dalej będę czytała, zdecyduję już potem. Na razie wystarczają mi zapakowane do walizki Gwiazd naszych wina, Więzień nieba, Wyrzutki, Bóg nigdy nie mruga oraz Delirium.

Przepraszam za wszelkie problemy związane ze zmianami na blogu. Kontakt: marpleous@gmail.com

2 komentarze:

  1. Będe czekała na kolejne posty :) Szkoda, że nie masz internetu :/
    Jeśli bedziesz miała czas i ochotę wpadnij :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)