czwartek, 4 września 2014

Sierpień | Wrzesień

Sierpień zdecydowanie był udany. Przede wszystkim udało mi się przeczytać wszystkie pozycje ze stosika, co rzadko mi się zdarza. W dodatku każda z tych pozycji okazała się być świetną książką, dlatego miałam tak duży problem przy wyborze najgorszej pozycji. Skończyło się na tym, że takowej nie wybrałam.
☀ Przeczytane pozycje:
- "Delirium" Lauren Oliver
- "Gwiazd naszych wina" John Green
- "Więzień nieba" Carlos Ruiz Zafón
- "Wyrzutki" John Flanagan
- "Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett
☀ Najlepsza pozycja: "Bóg nigdy nie mruga"
☀ Najgorsza przeczytana pozycja: - brak -
☀ Liczba przeczytanych stron: 1825 
☀ Liczba obserwatorów: 127

Wiem, że wrzesień już nie będzie taki jak sierpień, że znowu będę narzekała na brak czasu, niestety, "uroki" roku szkolnego. Postanowiłam mimo wszystko starać się jak najwięcej czytać, korzystać z każdej chwili. Jednak odkryłam także, że często miewam problem z za dużymi planami, także związanymi z tymi blogowymi, stosikowymi, z których się po prostu nie wywiązywałam. Dlatego postanowiłam, że w tym miesiącu w skład stosiku wejdą tylko cztery pozycje i są to:
- "Stowarzyszenie Umarłych poetów" Nancy H. Kleinbaum
- "Kamienie na szaniec" Aleksander Kamiński
- "Druga szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk
- "Dom tajemnic" Chris Columbus, Ned Vizzini.
Na powyższym zdjęciu znajdują się tylko dwa tytuły, ale to dlatego, że pozostałe muszę jeszcze wypożyczyć z biblioteki.

Co sądzicie o pierwszej grafice, zwracacie uwagę na takie szczegóły? Jak tam u Was sierpień oraz wrzesień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)