sobota, 6 grudnia 2014

Listopad | Grudzień

W końcu dłuugo wyczekiwany chyba przez każdego grudzień! W moim przypadku zostało jeszcze tylko 6 dni szkolnych, a potem już wolne, więc z pewnością będzie to miesiąc wypełniony książkami! W listopadzie przeczytałam tylko pięć książek i to cieniutkich, a zostały mi jeszcze dwie z planowanego stosika. Jednak powodem do dumy może być posiadanie "W śnieżną noc" oraz prezent od Nastki (pamiętacie ją?), czyli "Zniszcz ten dziennik"! Taaak! ♥

Przeczytane pozycje:
- "Latarnik" Henryk Sienkiewicz
- "Mały Książę"Antoine de Saint-Exupéry
- "Za niebieskimi drzwiami" Marcin Szczygielski
- "Isola" Isabel Abedi
- "Baśnie: Na wygnaniu" - tom 1
Najlepsza przeczytana pozycja: "Mały Książę"
Najgorsza przeczytana pozycja: "Latarnik" - chyba już nigdy nie uda mi się polubić tego autora...
Łączna liczba przeczytanych stron: 733
Liczba obserwatorów: 176 - jest Was o 14 więcej!

Grudzień... - ten miesiąc zdecydowanie kojarzy mi się najbardziej ze śniegiem - którego w moim mieście brak, mrozem, ale przede wszystkim nadchodzącymi świętami. Ich zapowiedzią są dzisiejsze mikołajki. Następuje wigilia, święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok, a wraz z nim mnóstwo planów i postanowień. Na blogu już zaszły pewne zmiany - do jego autorów dołączyła Zuzia, którą poznacie już niebawem! Na razie pokażę Wam mój stosik :) A o tym, co nowe, troszeczkę później, powstanie post przeznaczony im.
Od góry:
- "Angelfall" Susan Ee - już nawet zaczęłam lekturę, ale nic więcej nie powiem! :D
- "Labirynt nad morzem" Zbigniew Herbert - na konkurs, ale tylko piąty rozdział... jeśli się mi spodoba, oczywiście przeczytam całą książkę :)
- "Alicja w krainie zombi" Gena Showalter- a leży sobie od wakacji, więc przeczytam w końcu
- "Zgon" Gina Damico - sama nie wiem, czego mogę się spodziewać po tej książce
- "W śnieżną noc" John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle - za to do tej pozycji mam wielkie nadzieje!
A co Wam przyniósł Święty Mikołaj do buta? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)