środa, 14 stycznia 2015

Grudzień | Styczeń + bookhaul!

Styczeń dobiega już do swej połowy, a na blogu jeszcze nie pojawiło się podsumowanie, ani stosik! Tak, jak było to w grudniu, tak i teraz z niecierpliwością wyczekuję ferii. Choć raczej nie znajdę w nich czasu na książki, ale odpoczynek po końcu semestru zdecydowanie jest dla mnie rzeczą bardzo ważną!





✻ Przeczytane pozycje: - "Angelfall" Susan Ee
- "Alicja w krainie zombie" Gena Schowalter
i... i koniec, tylko dwie pozycje! Tak... niby tyle wolnego, ale Marta złapała strasznego lenia, zastój blogowy i czytelniczy, a także "Alicję w krainie zombie", która baardzo jej się nudziła.  
✻ Najlepsza przeczytana pozycja: "Angelfall"
✻ Najgorsza przeczytana pozycja: "Alicja w krainie zombie"  
✻ Łączna liczba przeczytanych stron: 823
✻ Liczba obserwatorów: 189 - zauważyliście, że niedługo dobijemy do 200?!


Styczeń będzie dla mnie dość ciężkim miesiącem. Ostatnie poprawki ocen, ostatnie najważniejsze sprawdziany, duże wymagania od nauczycieli... Już od pierwszych dni tego miesiąca wiedziałam, że nie będzie łatwo o czas wolny. Dlatego też postawiłam na dość mało obszerne tytuły - "Szczęście w cichą noc" Anny Ficner-Ogonowskiej, "Wiśniowy Klub Książki" autorstwa Ashton Lee oraz "Książę Mgły" Carlosa Ruiz Zafón'a. Wyjątek stanowi "Endgame. Wezwanie", którego lektury już nie mogę się doczekać!

Co nowego na półce?, czyli BOOKHAUL!
W styczniu zdecydowałam się na opisanie moich grudniowych nowości, bo naprawdę duużo wpadło w moje ręce. Parę na promocji, filmy i "Swobodną" wygrałam, dwie na święta, a resztę wyszperałam z mojej biblioteki (czasem wystawia ona na specjalnej półce te książki, które można po prostu wziąć do domu). Na zdjęciu wszystko widoczne :)

Znaleźliście jakieś książki pod choinką? A jak Wasz styczeń i grudzień? Oceny wystawione - jak średnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)