niedziela, 6 kwietnia 2014

Marzec | Kwiecień 2014


Liczba przeczytanych pozycji: 4
Liczba zrecenzowanych pozycji: 3
Przeczytane pozycje:
 1. "Błękitny Zamek" Lucy Maud Montgomery [recenzja]
2. "Igrzyska śmierci" Susanne Collins [recenzja już niedługo!]
3. "Balladyna" Juliusz Słowacki [nieskończona]
4. "Tajemniczy Opiekun" Jean Webster [nieskończona]
5. "Intruz" Stephenie Meyer [już skończona! - recenzja]
Wyzwania:
Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu: 154,9cm - 2,4cm - 4,1cm - 1,3cm = 147,1cm
Liczba zrecenzowanych filmów: 0

 Aktualnie jest Was, obserwatorów aż 83! Jest to o 23 więcej niż w zeszłym miesiącu. Dziękuję Wam!

Choć w marcu przeczytałam odrobinę więcej niż w poprzednim miesiącu, nadal nie do końca jestem zadowolona z wyników. Jednak nie ma na co narzekać, bo oto nadchodzi kwiecień! Jeśli o niego chodzi, nie mam żadnych większych planów i o książkach, które przeczytam, zdecyduję dopiero podczas wizyty w bibliotece. Wpadły na moją półeczkę również dwie książki, których lekturę też mam w zamiarach. Mowa tu o "Pałacu Północy", którego autorem jest Carlos Ruiz Zafón. Mam nadzieję, że zwłaszcza na tej pozycji się nie zawiodę. Zdobyłam także "Asystentkę Magika" Ann Patchett podczas akcji prowadzonej w mojej szkole, polegającej na wymianie książki z domowych zasobów na lekturę ze szkolnych. Świetny pomysł!
 Całe szczęście, że w większość kwietniowych dni mam wolne! Błogosławiony ten czas! Już sobie wyobrażam, jak go spędzę... Trzymam kciuki, aby Wam, także w kwietniu się powodziło, abyście przeczytali dużo ciekawych pozycji!


~Marta