niedziela, 6 kwietnia 2014

Marzec | Kwiecień 2014


Liczba przeczytanych pozycji: 4
Liczba zrecenzowanych pozycji: 3
Przeczytane pozycje:
 1. "Błękitny Zamek" Lucy Maud Montgomery [recenzja]
2. "Igrzyska śmierci" Susanne Collins [recenzja już niedługo!]
3. "Balladyna" Juliusz Słowacki [nieskończona]
4. "Tajemniczy Opiekun" Jean Webster [nieskończona]
5. "Intruz" Stephenie Meyer [już skończona! - recenzja]
Wyzwania:
Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu: 154,9cm - 2,4cm - 4,1cm - 1,3cm = 147,1cm
Liczba zrecenzowanych filmów: 0

 Aktualnie jest Was, obserwatorów aż 83! Jest to o 23 więcej niż w zeszłym miesiącu. Dziękuję Wam!

Choć w marcu przeczytałam odrobinę więcej niż w poprzednim miesiącu, nadal nie do końca jestem zadowolona z wyników. Jednak nie ma na co narzekać, bo oto nadchodzi kwiecień! Jeśli o niego chodzi, nie mam żadnych większych planów i o książkach, które przeczytam, zdecyduję dopiero podczas wizyty w bibliotece. Wpadły na moją półeczkę również dwie książki, których lekturę też mam w zamiarach. Mowa tu o "Pałacu Północy", którego autorem jest Carlos Ruiz Zafón. Mam nadzieję, że zwłaszcza na tej pozycji się nie zawiodę. Zdobyłam także "Asystentkę Magika" Ann Patchett podczas akcji prowadzonej w mojej szkole, polegającej na wymianie książki z domowych zasobów na lekturę ze szkolnych. Świetny pomysł!
 Całe szczęście, że w większość kwietniowych dni mam wolne! Błogosławiony ten czas! Już sobie wyobrażam, jak go spędzę... Trzymam kciuki, aby Wam, także w kwietniu się powodziło, abyście przeczytali dużo ciekawych pozycji!


~Marta

25 komentarzy:

  1. Ciekawe pozycje na kwiecień!
    Trzymam kciuki też za Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czasu na czytanie zawsze jest jak na lekarstwo... Trzymam kciuki za udany kwiecień i gratuluję wyników marcowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pałac Północy jest genialny - polecam :)
    Zazdroszczę Ci akcji szkolnej z książkami - u mnie nie ma niestety nic takiego :(
    Trzymam kciuki żebyś miała w kwietniu więcej czasu na czytanie :p
    Zapraszam do mnie www.wyznaniaksiazkocholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Igrzyska śmierci" mi się marzą :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, oby tak dalej! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby Tobie też udało się przeczytać dużo książek w kwietniu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wolno idzie czytanie w tym roku i kwiecień niestety nie będzie lepszy pod tym względem. Zwłaszcza, że mam do przeczytania lekturę, która ma 700 stron + 150 stron przypisów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! Oby do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki i wzajemnie! Mam nadzieję, że kwiecień będzie bardzo książkowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki! No i w tym miesiącu przeczytałaś chyba same GENIALNE książki;) (chociaż Intruza nie znam). Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czytam Pałac Północy. Polecam!
    Ps. Witaj rówieśniczko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny szablon. *o* Sama robiłaś?
    Czytałam niedawno "Błękitny Zamek". Faktycznie świetna książka. ^^
    "Pałac Północy" jest także na moim regale! :D Jeszcze się za niego nie zabrałam (lektury i te rzeczy), ale mam zamiar zrobić to w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, nieee, oczywiście, że nie! Że niby ja, takie coś zrobić, pff, nie dałabym rady!

      Usuń
  13. Niezłe wyniki ;)
    Pałac Północy przeczytałam i jakoś nie spodobał mi się.
    Według mnie jedna z gorszych książek Zafona.
    Pozdrawiam
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Pałac Północy" to podobno świetna książka, ale sama nie mam o niej opinii, gdyż nie czytałam ;)
    Czekam na kolejne recenzje!

    Zapraszam także do siebie: http://recenzje-ksiazek-i-wiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie także życzę, aby kwiecień był jeszcze bardziej owocniejszy i abyś coraz więcej pisała i miała wiele zapału do czytania :)

    http://wordsasaweapons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie również bardziej owocnego w przeczytaną ilość książek kwietnia życzę:) z tych które masz zaplanowane na kwiecień żadnej nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby do przodu :) Gratulacje udanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  18. O.o. Jak tu pięknie! Twój szablon mnie oczarował! Czekam na recenzję Igrzysk Śmierci, bo zabieram się do przeczytania tej książki ale nie jestem zbyt jej pewna :) / flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja także ze swoich wyników nie jestem zadowolona ;//
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe podsumowanie :) nie robię podsumowań, ale w kwietniu przeczytam mniej niż 10 książek, a to już tendencja spadkowa :(
    I ja dołączę do obserwujących - aby podbić statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tak świetnego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry wynik, na pewno lepszy od mojego. :D Świetny aniołek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny szablon :) bardzo mi się podoba :)
    Wyników oczywiście serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Lokalizacja komentarzy tymczasowa - naprawiam problemy!
Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia jest dla mnie ważna.
Krytyka? Tylko uzasadniona! :)